8. apr. 2011

Mye som skjer


Det er herlig å være så frisk! :))

Greier ikke å uttrykke det med ord, men det er ubeskrivelig godt...og det er så kjekt å kunne legge litt planer med vissthet om at man mest sannsynlig greier å gjennomføre dem også. Så dermed
legger jeg masse planer!


I kveld har vi hatt styremøte i MS-Foreningen, etterfulgt av koselig treff på Peppes Pizza for medlemmene. Alltid like kjekt å møte hyggelige og positive mennesker som denne gjengen :)


I går bestilte jeg flyreise til Ålesund i mai, så da ser jeg frem til et par fine dager med vennekos, samt at Ingelise Hansen kommer fra Danmark for å gi oss en super presentasjon av et knallbra konsept, i et topp rangert firma, med kjempegode produkter. Forventer at mange kjente stiller opp den kvelden ;) Gleder meg!


Men før den tid står andre begivenheter på tapetet. Bestilte samtidig flybilletter for mor og bror, og ser virkelig frem til at vi får familie fra både Trøndelag, Oslo, Sandefjord og Island på besøk i forbindelse med konfirmasjon i begynnelsen av mai.


Før konfirmasjonen skal det bygges nytt gjerde med høye vegger mot nord på terrassen, og med tak over deler av arealet. H tar seg fri i påsken, så planen er å få det unnagjort da. Det skal bli stor stas å slippe det konstante trekken rundt hushjørnene til sommeren. Kroppen min lengter etter sol og varme! :)


Ser også med stor entusiasme frem mot IKEAtur i løpet av påskeuka. Har begynt å rable ned ei liste av ting som skal handles inn, og den får meg til å smile fra øre til øre. Kan nevne blant annet stellebord, sofa, sengegavel, og hyllesystem til kottene for god organisering. Ting begynner å komme på plass i redet. Betryggende at barneseng, vippestol, bilstol, babybjørn, barnevogn og vugge er i hus allerede. Og selvfølgelig også en del klær og andre duppeditter hun trenger. Merkelig å tenke på at det skal ligge et lite minitroll oppi den senga om ikke lenge ;)


I helga har vi barnefri, og jeg regner med vi kommer til å ta det ganske så med ro. Helt til søndag. Da går ferden til Bergen før fuglene fiser om morran, for å stille ut Buddyen og damene til Marion, i håp om å vinne gull og grønne skoger ;) Neida, en skal ikke håpe på så supre rangeringer. Det er NKK-utstilling med storcert, så vi regner bare med det at blir mange om beinet. Greit å være realistisk også; men kjekt på tur uansett!


Og neste helg skal jeg være med Marion og gjengen til Stavanger på helgatur. Da er det lille Divaen vår som skal til pers i ringen for første gang. To utstillinger på ei helg, det blir ilddåpen sin det! Problemet er at jeg har enda ikke begynt å trene med henne i den forbindelse, så dette kan bli show! Hehe...hun er jo bare valpen enda, så det kan da ikke være så alvorlig (tenker jeg).


I slutten av mai skal vi på landskonferanse og kurs i Bergen, det blir ei langhelg på hotell i regi av MS-Forbundet. Tenker vi blir pumpa med informasjon i løpet av de dagene, men gleder meg allerede veldig til disse dagene sammen med ildsjelene Jenny og Olaug i foreningen - og til å bli kjent med andre.


Der fikk dere en brainstorming på hva jeg har i vente faktisk! Som jeg sa innledningsvis, mye action fremover. Nå har jeg planlagt ting og tang ut mai mnd ser jeg, og da vagger jeg vel såpass med lilletroll i magen at det er på høy tid å roe ned tempoet, enten jeg vil eller ikke. Håper bare formen holder så langt!


 Kan noen forresten fortelle meg hva det har seg at det er umulig å holde liv i sånne potteroser?? Nydelig plante, men den holdt jammen ikke mange dagene...så jeg har sikkert gjort noe riv ruskende galt.


Det er viktig å nyte de gode dagene...
Life is good...

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...