10. mai 2011

Magebilde3 + fler magebilder ;)


Joda, vi vokser. 30 uker på vei nå, og dette bildet ble tatt i forrige uke. Er kanskje ikke så veldig stor, men har tross alt 2 1/2 mnd igjen å gjøre det på, så det har ingen bråhast! ;)


Vi har hatt konfirmasjon her i helgen som var, og dermed masse kos med familie på besøk, god mat og godt vær. Søstra mi tok også turen til haugesund for anledningen, så da greide jeg ikke å dy meg. Hun skal nemlig ha barn i august, måneden etter meg, så vi trødde til med et magebilde sammen! Hehe...


Det var når jeg så dette bilet at det virkelig gikk opp for meg at jeg så absolutt ikke er så stor enda...


Morsomt! :)

Kom i natt hjem fra Ålesundstur, så her har det vært armer og bein et par uker nå. Men når roen kommer over meg her så vil jeg nok bli mye flinkere til å legge igjen mine spor her på bloggen. Har litt å ta igjen.

post signature

1 kommentar:

Karoline sa...

Som jeg sier, du er NYDELIG gravid vennen!!!!
Og innmarri koselig bilde med søsteren din. Flotte er dere begge to. Håper alt gikk bra i Ålesund.
Stoooooor klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...