10. juli 2011

Stolt jente reiser seg opp for første gang


Dette bildet sier mer enn tusen ord...jeg hadde besøk av dette lille sjarmtrollet, og hun greide å reise seg selv for første gang...det gikk så fort! Se på den superstolte, nydelige jenta da Hun syntes også at Diva var temmelig fascinerende, og Diva var like nysjerrig på dette lille mennesket - og ikke minst på lekene hun hadde! ;)


Jeg viser stolt frem den nye, fiiiine veggklokka vår :) Kjøpt på Kremmerhuset, tror jeg laga bremsespor i gulvflisene da jeg gikk forbi butikken og så denne.

I love it!


Vi har fått melkesteamer og kaffe tilsendt fra Nespresso nå, og det er ganske nice å kunne lage seg et skikkelig glass med kosekaffe på eget kjøkken når behovet melder seg. Var også en tur innom Amundsen og fant meg en flaske med kaffesirup, med hasselnøttsmak. Se forresten den herlige kaffeboksen som kjæresten min kjøpte helt på egen hånd...jeg er litt stolt av han når han treffer min smak sånn midt i blinken ;)


Nå har jeg meg en liten pause i babyforberedelsene. Det er faktisk ganske koselig å putle på med sånne bittesmå klær. På bildet ser dere en hel haug med klær som vi har vært så heldige å få av et vennepar...så utrolig snilt, og så masse fint!


Tenker jeg skal putle videre med små klær og forberedelser jeg...når jeg tenker meg om så har jeg et vognteppe som er ferdig strikket også, som jeg må feste trådene på...ingenting som springer av gårde, men godt med alt som er gjort.

post signature

2 kommentarer:

Karoline sa...

Ååååååå så fine bilder av Sofie:-) Ser godt at hun er superstolt. Reiste seg her hjemme i senga si også. Hvis jeg er flink til å gå med henne så kan det være at hun går til 1 årsdagen sin:-) Klokka de er superlekker og melkestimeren har blitt mye brukt her hjemme også. Og ingenting er bedre en å "arve" masse tøy. Masse lykke til med forbredelsene og gleder meg til å treffe <3Trollet<3 ditt!!!!! Klem

Mitt lille hode! sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) Tror "følger" tingen skal være i orden nå;) tror bare den har vært under en aldri så liten oppdatering.
Elsker god kaffe og lager mer eller mindre en caffe latte hver dag, koker kaffe i en koker og steamer melk i en melkesteamer og opp i en stor og god kopp. :)
Trine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...