13. des. 2011

Stressa i hodet!

Se her er flisene vi skal ha på gulvet + endeveggen på badet :)
Jeg vet det har fliselagt mye mer i dag, og jeg gleder meg sånn til å se hvordan det blir!


Lilletroll har vært kjempeflink og tålmodig i dag, sammen med mamma på julelunsj og gaveshopping. Ble litt utålmodig etterhvert, hvem ville ikke blitt det, men ble godt fornøyd igjen da hun fikk sviske- og pærekompott for første gang som belønning for god innsats ;) Det var NAM skal jeg si dere, gikk ned på høykant!


Vi prøver å være mer bevisst på at hun må få ligge på gulvet og trene litt hver dag, og det er stor stas. Hun må fremdeles ha hjelp til å snu seg rundt, men det kommer nok etterhvert. Ikke lett å knekke koden med den armen som ligger i veien ;)

***

De siste to dagene før avreise går med på forberedelser og organisering. Det gjenstår litt arbeid i huset som må gjøres ferdig, vi mangler noen julegaver fremdeles, må huske å sende noen gaver, og venter i spenning på pakken jeg har bestilt fra Vistaprint med både julegaver og kort i, som skulle være oss i hende 7 dager etter bestilling. I morgen har det gått ni dager, og jeg er ganske nervøs. Dersom den ikke kommer så raser hele korthuset mitt sammen :/

Ingen grunn til panikk før katastrofen er en realitet!?

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...