20. feb. 2012

Ser fremgang, litt etter litt


Det har vært noen tunge uker, det må jeg si.

Men nå må vi se fremover, beholde de gode minnene, prøve å ikke henge oss opp i det negative, og fokusere på alt som er positivt :)


Derfor har jeg nå lagt inn et par bilder av kjøkkeninnredning MED dørhåndtak. Det var en stor lettelse å få disse montert i dag! En så liten detalj gjør kjøkkenet ganske mye mer funksjonabelt.


Her ser dere også at flisene under overskapene er oppe :)


Vi har god varme i peisen. Dette kjøpet angrer vi ikke på, den er helt super, gir god varme og er i tillegg veldig fin å se på.


Et snapshot av farger på benkeplate og gulv...


Og her ligger Lilletroll og sover i vuggestolen sin. Denne stolen har virkelig vært gull verdt for både oss og henne, helt fantastisk. Jeg er litt fortvilet nå som hun snart er for stor til å bruke den mer. Så har du noen gode alternativer til denne som tåler større barn - gi meg gjerne et vink ;)

post signature

2 kommentarer:

Karoline sa...

Kjøkken innredningen ser kjempe fint ut og den ovnen var lekker! Må klare å få fingern ut å komme på besøk en dag, må innrømme at jeg skammer meg litt. Men hektiske dager tar overhånd på oss fleste. Snakkes i løpet av uka:-)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Takk for det Karoline. Du vet sånn ca hvor vi holder til, så det er bare å ta turen innom :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...