2. mars 2013

Leiligheten

Det går fremover...ikke myeninteressante bilder jeg har å vise til akkurat nå, men tenker å ta nye i morgen.


Denne lange tarmen av et rom vil bli kombinert stue/kjøkken/gang ;)
Helt i enden på bildet over kommer kjøkkenet.


På neste bilde har jeg stått i kjøkkenkroken og tatt bilde av utgangen.
På midten skal stuen være, hehe. Den ytterste delen av rommet, entreen, får fliselagt gulv.


Og dette rotekottet skal bli til et soverom, på ca 3x3 m ;)

Jaja, vet bildene ikke akkurat imponerer, ei heller størrelsen på leiligheten - som blir ca 35 kvadrat. Men vi har etter forholdene valgt best mulig løsning, og jeg tror det vil bli veldig fint.

- Anja -

2 kommentarer:

Henriette sa...

Spennende! Gleder meg til å se bilder av det ferdige resultatet. Må være deilig å snart se enden på arbeidet med huset :)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Det er så utrolig godt Henriette! Da har vi bare utsiden igjen ;) Hører dere har gjort storarbeid i eget hus forresten, Haukur har vært inne og kikka på bloggen din. Må sjekke den ut jeg også :) Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...