22. juni 2010

GLEDE


Da folkens, vil jeg meddele at hunden er omplassert til gode venner for resten av uka, kattevaktene er på plass, Agusta skal sove hos andre gode venner fra i morgen av og til hun reiser på konfirmasjonsleir på torsdag, og H & jeg skal ut på tur!


Ferden blir ikke akkurat verdensomspennende, men vi skal hjem til Trøndelag for å besøke familie og venner.


Grunnen til at vi valgte å reise akkurat nå, er at vi skal feire 80-års dagen til bestemor og bestefar..

 

I den anledning har min tante Oddveig stelt til et arrangement for å feire dem, hvor så mange som mulig i familien skal samles.


Det må nevnes at vi er en stor familie, bestemor og bestefar har ikke mindre enn 10 barn. Da forstår dere at vi har blitt ganske mange etterhvert som disse "barna" har fått egne unger, og de "barna" igjen (min generasjon) også har begynt å yngle. Mange i familien bort langt borte, sånn som vi, men jeg tror hvertfall vi blir en 45 stk som samles på fredag til grillfest i hagen til tante :) Så dette må da bare bli knall bra!


Det er ikke så ofte man får anledning til å treffe familie når man bor på en annen kant av landet, da er det ekstra kjekt å få mulighet til å treffe MANGE på en gang :))


Ser også frem til å treffe gamle, gode venner...


Det er stor fare for at jeg blir fraværende fra blogglandia disse dagene, men håper dere fremdeles er her når jeg vender tilbake. Satser på å komme STERKERE tilbake, og at jeg kan vise dere noen kjekke bilder fra turen.

Med ønsker om en fortsatt fin uke ♥

4 kommentarer:

Lina sa...

Gooood tur hæim!!!! Godt det også innimellom... :)

Karoline sa...

God tur vennen!!! Kos dere mase:-)

Henriette sa...

God tur!!! Håper dere får det kjekt!

atinybitofheaven sa...

Dette hørtes kjempekoselig ut :):)

Håper dere koser dere :)

gode klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...