16. juni 2010

Gratulerer som fjortis vennen!


Vår kjære Agusta fylte 14 år den 28. mai, og da vekte vi henne med gave på senga :)


Spennende....

Gjett hvem som ble glad (og overrasket) da hun fikk akkurat det hun ønsket seg!

Hun feiret dagen sin med gode venninner i dag, forsinket men godt. Litt av en gjeng, uten volumkontroll, men tror de storkoste seg :)

Her er det mat på gang, men H som grillmester.

Så var det tid for kaker. Her er det jeg har brukt dagen i dag på...

Jeg liker å gjøre det enkelt. 3 liter vaniljeis med MASSE snop på, og ungene elsker det (...jeg også ;) !

Kakebord uten unger

Og kakebord med masse kjekke jenter rundt :))

Det er obligatorisk med et felles bilde av hele gjengen!

Da er jeg brukt opp for i dag...klar for lading! ;)


3 kommentarer:

Unni Strand sa...

Hei!
Det så ut som en veldig fin bursdag! Gratulerer med dagen til Agusta!
-Og den iskaka så ut som en vinner! Den må jeg prøve!
God natt fra Unni.

Hilde Heimdal sa...

ååå godt å høre at det ikke bare er oss hehehehe:)

Hilde Heimdal sa...

ååå men for noen flotte kaker da !!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...