9. sep. 2011

My precious ;)

Heldige meg har fått meg en hvit iPhone 4 :))


Denne jenta har vært hardbarka Sony Ericsson fan ALLTID, men nå så jeg faktisk behov for å lettere kunne komme på nett med tlf. Og i og med at iPhone 4 har en del bedre kamera enn forgjengeren så hoppa jeg uti
med alle fire! ;)

Så langt veldig fornøyd med denne lekre saken, og ser helt klart at jeg muligens ikke greier å leve uten den i fremtiden...brukes til det meste. ME LIKE!

***

I natt (faktisk) skal vi hive lilletroll og hunder i bilen, og rette snuten mot Stavanger for å delta på NKK-utstilling. Jeg har hørt rykter om at vi skal stille utendørs (!), noe som kan vise seg å være avgjørende for flere enn oss. Dverger er ikke nødvendigvis så forferdelig glad i regn og dårlig vær, noe værmeldingen sier det kan bli en del av i morgen. Dette blir jo også Divas debut i voksen utstilling, og hun krymper seg til en liten "ingenting" i dårlig vær - pysa! ;)

WISH US LUCK!

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...