11. sep. 2011

Gangen oppe


Her var det temmelig kjedelig skal jeg si dere, så jeg bestemte meg for å gjøre det litt koseligere.


Ikke så mye som skal til alltid...

Her fikk jeg bruk for stolen jeg kjøpte på Fretex i fjor en gang, som ble ganske så fjong med et saueskinn. Ved siden av fikk jeg plassert en gammel barkrakk jeg har hatt siden tidenes morgen, og på et tidspunkt malte svart med oljemaling. Oppå krakken står innflytningsgaven fra Henriette og Petter siden 2007, en grønn plante jeg ikke husker navnet på, som innimellom får fine, røde blader...den har jeg satt i en potteskjuler fra IKEA :) Og på veggen henger et speil som tidligere var sølvfarget, men fikk seg et par strøk med hvit oljemaling i stedet. Alltid kjekt å få bruk for gamle ting på nytt.

Og nå har jeg begynt å tenke på gulvmaling...parketten i trappene og oppe i gangen er gammel og slitt, så jeg har planer om å gi den et realt strøk maling rett og slett! Alt til sin tid ;)

post signature

1 kommentar:

Henriette sa...

Så koselig det ble!! Fin plante, men kan ikke overhode huske at jeg har gitt den ;)) men den gjorde seg der i kroken, og du imponerer som klarer å holde liv i planter i så mange år. Her i huset holder de gjerne et års tid om jeg er heldig. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...