26. nov. 2011

Smøreost :)

BUZZADOR: Litt kjekt å være med på, vet aldri hva som dukker opp av kampanjer. Men for deg som ikke har kjennskap til Buzzador enda, så er det rett og slett ei nettside hvor du legger inn en profil med dine opplysninger og interesser. Videre blir du da kontaktet på mail dersom det kommer en kampanje som passer deg, og så velger du selv om du vil være med eller ei. Send med mailadr di, så sender jeg deg en link...eller du søker det rett og slett opp.


Her var den første kampanjen jeg fikk bli med på. Siden vi har ei tenåringsjente i hus, så skulle jeg buzze om o.b. (betyr vel:snakke om/teste ut), blandt henne m/venner. Hmmm, gjennomførbart? Tror jeg skal la henne få ta seg av det selv i tilfelle ;) Men du finner fort ut hva som funker og ikke når du nevner bruken av enten det ene eller det andre til en tenåring, ikke "lenge siden" jeg var tenåring selv nemlig, og visste ALT best selv! ;)

***

Men nå har jeg fått delta i en kampanje som
passer MEG veldig bra :)


En kasse med spiselig fra Tine er ikke dumt. Spesielt ikke når det dreier seg om ost, i dette tilfellet 9 x Smørbar Ost: Cheddar, Camembert og Blåmuggost. Ser for meg en koselig stund med testing av disse, sammen med et smilende menneske eller fler, og litt rødt i glasset kanskje. NAM!


post signature

1 kommentar:

Karoline sa...

Så kjekt da vennen:-) Jeg prøve også å bli med på oste kampanjen, men ble ikke trekt ut. Tror det er fordi jeg ikke er så stor fan av blåmugg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...