12. nov. 2011

Varden 12.11.11

I dag har fotografen vært her og tatt bilder til boligavisa som kommer ut den neste uke, den 16.11. Vi har stått på hodet i ei uke nå, for å rekke dette. Gjort ferdig alt som har latt vente for lenge på seg, slik at huset er i tipp topp stand til salg. Litt gjenstår fremdeles før vi er klare til visning, men det verste er unnagjort. Det blir så fint at jeg begynner nesten å lure på hvorfor vi flytter ;)

Men så stakk jeg oppom Varden for å se på nyhuset da jeg var ute og handla stæsj i dag, og jeg må si jeg gleder meg veldig. Det skal bli godt å få alle dagligrom jeg trenger på ett plan, og det skal bli helt herlig med den flotte utsikten, og et helt nytt hus.


De har kommet veldig langt, ikke så mye som gjenstår :)


Det er bare oppsida av huset som mangler kledning nå...


Ser for meg mange gode middager i påbygget på enden her, hvor spisestuen skal stå.

Så nå gjenstår det å se hvordan det går med salget der vi bor i dag. Gleder meg til å se bildene på Finn.no, tror de ble ganske bra. Kryss gjerne både armer og bein for at dette går vår vei ♥

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...