24. mai 2012

Joda...






Dette ser helt fantastisk ut, ikke sant? Det er jo det!
Men ikke for meg. Max flaks å få bihulebetennelse når sommeren endelig kommer, som gjør at jeg faktisk må sitte INNE med et ballonghode som føles ut som det skal sprenges når som helst, og formen er ikke akkurat på topp kan du si.
LIKER IKKE! :(

Men nå er det på tredje dagen, inne i skyggen, med vifte foran sofaen. Det er ikke mindre enn 28 grader inne heller da, så det er ikke så mye hjelp i for å kjøle ned hodet. Dette huset viser seg å være en bakerovn som steker oss levende! Nei, jeg må bare komme meg ut på terrassen nå, så får vise om hodet sprenges i utfall eller ei, koste hva det koste vil. Man må jo for pokkern nyte sola mens den er her, regner ikke med det fine været varer evig.

Lilletroll har slitt veldig med å få sove de siste kveldene også stakkar. Det blir jo kokvarm på rommet hennes når hun skal legge seg, siden kveldssola står rett på vinduet der. Så førstepri når pappaen kommer hjem fra lønnsforhandlinger blir å henge opp en rullegardin der inne, så kanskje hun slipper å renne bort for oss i fremtiden.

Nå skal jeg ut, her skal det soles for en hver pris! :)

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...