21. mai 2012

Ny uke

Unødvendig stressende start på dagen, skulle levere bilen for å prøve å bytte ut oljen på girkassen i håp om at det vil gjøre girene "friske". Men da jeg stilte kl åtte så viste det seg at de ikke hadde satt oss opp i avtaleboka, og jeg måtte dra hjem med uforrettet sak. Nytt forsøk mot slutten av uka ;)


Så ukens Lilletroll tar seg en power-nap, så koser mor seg med iPad og kaffe. Vi skal straks ut av døra igjen, neste date er hos NAV, så det kan jo bli spennende. Deretter står styremøte i MS-foreningen på programmet, og det er i hvert fall kjekt. Lilletroll kommer nok til å bli like sliten som meg etter denne dagen, siden hun må være med på alle mammas aktiviteter.


I går grillet vi for første gang ute på terrassen her på Varden, deilig! Jeg satser på at dette blir en trend fremover, håper været holder seg sånn lenge. Det er så GODT med sol og varme!

Inne har jeg begynt sånn smått å lakke trappetrinn, fikk tatt oversiden på halvparten i går, og det gikk ganske greit. Kan hende jeg ville fått et bedre resultat om jeg hadde lest tipsene på boksen før jeg begynte, i stedet for etterpå, men nå får det bare bli som det blir. Ser helt ok ut, tror jeg ;)

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...