10. aug. 2012

Hva med grønne fingre?

Mye god inspiirasjon å finne på nett! Disse bildene har jg hentet fra Facebooksiden "Homesteading/survivalism"
Man kan dyrke jordbær i høyden.




Velkommen til salatbaren :)




Dette var kjempestilig! Har faktisk en helt identisk, gammel boks som de har benyttet her, men skulle vel gjerne hatt litt flere ;)




Bildekk kan brukes til så mangt. Sprekt da! :)




Hva med takrenner til å dyrke urtehagen i? Her kan du bore hull i renne for drenasje, så går resten så og si av seg selv! Vi bor jo i Norge, vannet kommer ovenfra ;)




Eller plastflasker, det er også et svært dekorativt altlernativ!




Lecablokker er for min del et velkjent hjelpemiddel i hverdagen. I ungdomstiden (tenk at jeg kan skrive det!) har jeg faktisk stereobenk/vinhylle bygd av Leca med runde hull i + hobbyplater til benkene. Funka finfint det! ;)
Men denne varianten var også veldig lekker! (Som var poenget mitt i utg.pkt)




Dette betyr på ingen måte at jeg har planer om å dyrke urtehage nå!
Men det må være lov å drømme seg bort litt. Håper dere fant litt inspirasjon i disse bildene også, de setter virkelig fantasien i sving hos eg i hvert fall.
- Anja -

Location:Hjemme

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...