12. aug. 2012

Velvære <3

Unn deg selv litt velvære på sensommeren - med ansiktsbehandlinger hos nylig åpnede "Bellis", i sørhauggata 199, Hgsd.


Dette er en Sweetdeal som er aktiv i ca 12 timer til:
http://www.sweetdeal.no/deal/haugesund/bellis


Du får valget mellom to ulike behandlinger, valget avhenger selvfølgelig av hvilken hudtype du har. Jeg valgte mikrodermabrasjon med diamant. på bildet ligger jeg med en urtemaske som jeg fikk etterpå.

Magdalena, som driver Bellis, har 15 års erfaring i faget fra sitt hjemland. Og jeg må si at det merka jeg, hun er flink, for dette var virkelig en nytelse for ansiktet, og ren avslapning for hele meg! Skal tilbake om en mnd for ny runde, og gleder meg som en unge allerede :)

- Anja -

Location:Hgsd

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...