23. apr. 2010

Her skal dere få se...


Da har jeg fått tatt bilder av funnene mine, og jeg håper dere blir like begeistret som det jeg er :) Vi var nemlig en tur innom Fretex og lette etter en skrivepult. Det fant vi ikke, men der var mange andre flotte ting! Jeg greide selvfølgelig ikke å la være ;)

Først fant jeg disse herlige Norges-glassene i 3 forskjellige størrelser, og noen flotte sandkake-former:


Da jeg kom til disken så jeg selvfølgelig noe mer...et helt nydelig bestikksett i tinn med 12 av hver i gafler, spiseskjeer og kniver - fremdeles i original emballasje + ostehøvel og kakespade. Det er produsert av GEILO TINN på 60-tallet en gang.


Litt dumt at der ikke var te-skjeer da, så hvis noen tilfeldigvis kommer over sånne (eller andre deler i samme serie) så gi meg gjerne beskjed! Da har vi noe å ta ut av skapet ved finere anledninger, nesten som sølvtøy ;)

Ellers så venter jeg på sol og varme fremdeles, slik at jeg kan beise terassen. Men det ser ut til at jeg venter  forgjeves, for her i Haugesund har det virkelig vært alle 4 årstider i dag! Jeg skulle gå tur med Buddy mens det var sol litt tidligere, tok på meg solbriller og tråkka av gårde. Før vi hadde runda svingen 200 meter nedi gata her, så hagla det snøballer!!

Håper dere har litt varmere vær enn oss :)

- Anja -

2 kommentarer:

Hilde sa...

fy søren så lekkert... jeg skal holde utkikk etter matchende deler for deg ;) Er en del loppemarkeder her for tida, det hender en finner noen skatter vettu!!

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Tusen takk snuppa <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...