2. mai 2010

Søndag og sol


Kan fortelle at jeg har greid å bli sjuk sånn helt uten videre, så dagen i går gikk med til INGENTING og sofasløving, med en boks Kleenex ved min side som beste venn + Haukur sin gode armkrok ;) Så da er det begranset hvor aktiv man blir på bloggefronten, til mitt forsvar. I dag er det fantastisk vær ute, guttene holder på og kapper ved på utsiden her...jeg skulle i grunnen ha beiset den terrassen vår (nå som sola endelig kom), men fikk klar beskjed om å komme meg inn og under dyna så jeg er frisk til vi får huset fullt i folk, fair enough!

Jeg hadde besøk av Linda (barndomsvenninne) og hennes to små + søstra Lene på fredag. Var veldig kjekt å se dem igjen, og jeg måtte jo smelle sammen noen bakverk til dem for anledningen. Så da ble det muffins med sjokoladebiter og gulrotkake (som forøvrig er halvspist på bildet, det er derfor den ser litt merkelig ut ;) Nam!

Må bare vise dere noe fint.Vi kjøpte oss 2 parfymer hver da vi var i Sharm El Sheikh, Egypt, i juli 2007 - FØR vi flyttet sammen! Da fikk vi med sånne flotte flakonger på kjøpet for å ha parfymen i. Det har altså tatt meg nesten 3 år å få dette ut av skapene og frem i lyset, og jeg skjønner ikke hva jeg har tenkt med....de er jo så flotte!

Avslutter innlegget mitt i dag med et kosebilde av guttene mine :)

Utrolig takknemlig for at jeg har verdens beste mann og familie :))

Ha en fortsatt fin søndag folkens. Nå skal jeg finne sofaen og et varmt pledd!

4 kommentarer:

Henriette sa...

God bedring!!!

Helen sa...

Det var en koselig blogpost. Jeg håper du blir fort frisk igjen.

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Takker for omtanken :)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Bod bedringt il deg :) Har akkurat bakt muffins her i dag også! ;)

Koselig at du blir med på min giveaway! Ønsker deg lykke til og fortsatt god søndag!

Mvh. Rebekka
www.frumaela.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...