29. juli 2010

Jo, det funker - tror jeg...


Vi har en 14-åring i hus, og nå om dagen er det skikkelig i skuddet med hvite tøy-sko. Dere kan vel tenke dere at hvite sko og den alderen ikke er en spesielt god kombinasjon?

Dette medfører at jeg må vaske disse hvite skoene ganske ofte, og de er langt fra hvite når jeg hiver de i vaskemaskinen. Her om dagen hjalp det heller ikke så veldig godt med en vask, så jeg måtte tenke alternativt. Min kjære mor skryter alltid av dette produktet, VANISH, men jeg har ikke helt hatt trua. Tenkte uansett at det var verdt et forsøk. Så jeg blanda sammen ei god smørje som jeg skrubba inn, og lot skoene stå med det en times tid, før de fikk seg en ny runde i vaskemaskinen.

Bilde etter første vask, uten Vanish:

Bilde etter andre runde, med Vanish:

Og nei, jeg bruker vanligvis ikke å ta bilder av klesvasken min ;) Men jeg skulle virkelig teste ut hva dette produktet var verdt, og jeg har lett for å tro at jeg innbiller meg at der var en forskjell...så dette måtte dokumenteres! Og som dere ser, så er det betraktelig stor forskjell på "før og etter" her.

Ikke vet jeg om Vanish er et tryllemiddel, eller om det var runde 2 i vaskemaskinen som gjorde underverker, men jeg er tilbøyelig til å gi mamma tvilen til gode på denne.

3 kommentarer:

Karoline sa...

Har du prøvd Vanish sprayen? Den er enda bedre en pulveret. Spray på først og så vask. Blir skinnendes rent:-)

salige lavendel sa...

Jeg heller også til sprayen =) Lurer på om kommentaren din hos meg var tiltenkt en annen...? Ikke skal jeg male og her er fullt solskinn =))
Bli med på giveawayen min hvis du vil i allefal, den finner du i innlegget under det nyeste.Kos deg med dagen.klem fra meg

salige lavendel sa...

Hihi, ja ikke så lett å være på rett planet alltid =) Skulle gjerne sendt litt sol til deg også hvis jeg bare kunne...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...