10. feb. 2011

Ny mascara og "litt" hårfarge


Vita har 30% på all sminke, og jeg tøffa meg opp og kjøpte
"Max Factor False Lash" for å prøve noe annet enn
min standard "DiorShow". Dette var dristig skal jeg si dere, for denne her har faktisk gummibørste, og det er jo jeg egentlig
heeeelt motstander av ;)


Men jeg kan trygt si at jeg ble alt annet enn skuffet, og heller positivt overrasket :) Uvant at børsten er så tykk på tuppen, men det går greit. Og den gir faktisk veldig tykke og fint markerte vipper. Tror lett jeg kan kjøpe denne flere ganger!

***

Og ellers så kan jeg fortelle dere at jeg kommer til å ha samme hårfarge i laaang tid fremover, for jeg kjøpte samtidig 5 pakker (!) med Natural&Easy, nr. 584, Mokka. Det var nemlig 30% på hårfarge også ;)


Når man går på sparebluss med familieøkonomi er det veldig greit å kunne farge håret selv, og veldig praktisk med samme farge for å slippe tabber! Men kanskje dette blir litt kjedelig i lengden....hehe, vi får se ;) Den dagen jeg blir rik skal jeg bare gå til frisør og få gjort sånt hele tiden, luksus!

*Drømmene må man ha*


post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...