21. juni 2011

Oppvasken går som en drøm!


Tenk at jeg aldri har lagt merke til denne tidligere, den er jo helt genial! En oppvaskkost som kan fylles med zalo i håndtaket, slik at den alltid har såpe på seg, og med svamp som erstattes ved behov. Mannen smilte som ei sol da han så den, og til og med jeg kan ta oppvasken med glede når jeg har en slik! ;)

I LOVE IT!

For de som lurer, så kjøpte jeg den på BILTEMA for en liten penge.


Og her er jeg med magen da...vi var i dåp på søndag, så jeg prøvde å pynte meg litt. Føltes mer som jeg gikk i telt enn i kjole, men jeg gjorde et ærlig forsøk i det minste! :D Forøvrig veldig koselig feiring, med hyggelige mennesker, godt vær, masse god mat og KAKER, og en nydelig og stort sett glad dåpsgutt.


Og i dag har vi endelig fått litt sommervær i Haugesund, så nå skal jeg ta med meg min smekre, vannmelonformede, bikinikledde kropp ut i solen :))


post signature

2 kommentarer:

Karoline sa...

Vakkreste gravide jeg noen sinne har sett!!!!!!!!

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Knis, nå smigrer du meg Karoline! Tusen takk <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...