15. sep. 2012

Jeg sier bare ENDELIG!

Var så møkk lei av å se på dette hullet i gulvet, så jeg bestemte meg for å overraske gubben, og tok saken i egne hender...


Jeg ringte Ølen Trevare for å avtale tid for montering. De kunne heldigvis stille opp innen få dager for å hjelpe.


Tok meg selv i nakken, og malte trappedeler som en helt! Det gikk i grunnen veldig greit når jeg først bestemte meg og hadde en tidsfrist. Og jeg hadde allerede gjort meg ferdig med trinnene, som var mest tidkrevende.


Montørene kom på onsdags morgen, jeg gikk på skolen et par timer, og da jeg kom tilbake i elleve-tiden var den oppe. Utrolig flinke og effektive folk!
Tryll-tryll, en trapp er født :)


Vi er veldig fornøyd med resultatet.
Og gjett om gubben var et stort smil da han kom hjem fra jobb! :))

Bildene ble tatt før de var helt ferdig, så trappen har nå fått tette trinn, så vi kan benytte plassen under til lagring. Vi slipper også å bekymre oss for at hunder eller unger skal skade seg under trinnene, trenger bare å tenke på at de ikke skal falle ned, noe hun på 16 greide første gang hun gikk ned! ;)


Og det var bedre enn julaften å se den ferdig montert!
Vi har tross alt bodd her et halv år uten trapp, så dere kan kanskje skjønne at dette er en STOR lettelse. Nå fungerer på en måte huset som det skal, og vi kan begynne å bære ned ting, og få orden i rommene her oppe.

Ha ei fortsatt fin helg <3

- Anja -

2 kommentarer:

Karoline sa...

Gratulerer så masse med kjempefin ny trapp:-) Lekker var den!

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Takk for det Karoline. It feels good! :))

Anja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...