29. des. 2012

Gardiner...

Syr og syr!
Vi fikk gardiner av min mor i julegave, tror nok hun var litt lei av at det er siste pri i vår verden ;) MEN da gardinstengene var oppe, så fant "vi" ut at gardinene ble litt for lange. Dermed har jeg sydd opp 11 lengder...


Og fant i ettertid ut at jeg aldri skulle gjort det, for nå syns jeg de ble for korte!!! Jaja, får se om jeg har tålmodighet til å ta de ned igjen en dag, men ikke nå ;)


Til sist er det gardiner til Liletroll sitt rom som står i fokus. Tror dette blir bra :)

Vår jul har forøvrig vært full i sjukdom, så langt bare én av sju som har sluppet unna. Så jeg tenker at romjula startet i dag! ;) Håper dere har hatt en mer oppegående julefeiring enn vi har hatt <3

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...