21. jan. 2011

Forsinkede julegaver til meg selv ;)


I år var jeg så heldig å få penger i julegave fra mor og bror. Da var det ganske greit å spare de til jule- og nyttårstresset er over, så jeg kunne tusle fredelig rundt i butikkene og kose meg med salg :) Og jeg må si meg temmelig fornøyd med mine varp.

Tusen takk til mamma for disse go'sakene: 

Skinnvotter fra Morris, med fingervanter inni. Mistet et lignende par for noen mnd siden, og ble overlykkelig over å finne lignende igjen. De er bare så sinnsykt gode!

Skikkelig herlig Bulajoggings som jeg forøvrig har flytta
inn i på heltid nesten. Kosekos :)


Skrivebordslampe fra Åhlens er på plass i roterommet
som jeg aldri blir ferdig med :) 
I LIKE IT A LOT!


Og tusen takk til bror...

...for denne rålekre Stelton presskannen, kjøpt på Glasmagasinet.
Nå blir det endelig god kaffe her i huset :)


Nå skal jeg pakke og gjøre alt klart til avreise i kveld.

Ønsker dere alle en knallbra helg!

post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

hei

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...