19. jan. 2011

Nytt år...


...og det er mye som foregår. Har ikke prioritert bloggen i det siste, det beklager jeg så inderlig ovenfor dere som kikker innom. Men i grunnen skal jeg vel bare se på det som positivt at det skjer så mye i livet mitt at jeg får mindre tid foran pc'en ;)

Vi har jo da fått lille Diva i hus, som er under "pottetrening". Noe som tilsier at jeg må følge med henne til alle døgnets tider, bortsett fra når hun ligger på lading (som hun gjør akkurat nå ;). Men hun er så utrolig flink, og i natt sov hun faktisk hele natten gjennom - uten å vekke oss en eneste gang. Det beste av alt er at hun greier å holde seg, hun tisser IKKE i buret sitt. Det skal jeg love dere vi sleit med når vi fikk han andre tullingen for 2 år siden! Får bare håpe hun fortsetter sånn.


Buddy og Diva leker godt sammen, selv om det kan se litt brutalt ut til tider. Han har hatt litt problemer med å godta at hun leker med hans ting, og spiser på hans bein,og stjeler hans seng. Men det kommer seg! Hun liker godt å ligge inntil han, men han har ikke vært noen stor fan av det. Likevel, i går kveld fikk hun faktisk lov til å ligge ved siden av han i en halvtime før han reiste seg og gikk sin vei. Jeg tror han
smelter litt for hver dag som går ;)


I dag har jeg tenkt å  kjøpe ny vaskemaskin til utleieleiligheten, for den som står der nå har begynt å lekke og synger på siste verset. Greit å benytte seg mens det er salg. Samtidig tenker jeg å lete etter en ny kommode eller noe, som skal stå i spisestuen. Ser for meg en med masse skuffer, det gir jo så ryddig inntrykk! :)

Er også i gang emd å forberede meg til Oslotur på fredag. Gleder meg til å besøke søstrene mine, jeg skal bo hos de. Ellers så skal jeg treffe tante mens jeg er der, og holde en presentasjon - noe jeg er veldig spent på. Og så kanskje jeg får tid til å snike meg til en kaffe med Beate også, hvem vet :) Skal være der til tirsdag, for da er det hjemmesidekurs som står på programmet i regi av MS-forbundet. Jeg skal gjøre et forsøk på å administrere Haugaland MS-forening sin hjemmeside fremover, så kryss fingrene for at det går bra. Lille Diva må bli med til Oslo, for de her hjemme er så opptatt at de ikke greier å følge opp dotreningen hennes, og jeg akter ikke å begynne på nytt igjen. Jaja, hun får nok miljøtrening den uka da i hvert fall! 

Når jeg kommer hjem igjen skal jeg ta kontakt med folk i distriktet, i et forsøk på å opprette en "ung med MS gruppe" på Haugalandet, og jeg håper på positiv respons. Har allerede fått en tlf fra en som er med, og det gir jo rom for ekstra pågangsmot med en gang :) Vi skal komme i gang med litt koselige samlinger et eller annet sted i byen. Jeg syns i hvert fall det er godt å ha noen å snakke med om "livet inni bobla", og jeg anbefaler andre til å benytte seg av dette tilbudet sammen med oss. Hvis dere kjenner noen som kan ha interesse av en slik ordning, så sett dem gjerne i kontakt med meg, tlf: 92213423. 
Jeg tror vi skal få det kjekt :)

Ha en fortsatt fin dag!


post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...