31. jan. 2011

Minstemann hadde bursdag i går :)


Han ble 11 år, og det måtte selvfølgelig feires med litt snadder. Så da heiv vi oss i bakemodus, og tryllet frem både sjokoladekake, boller, vafler og hjemmelaget pizza så det monnet.



Vi startet med boller, kake og vafler på ettermiddagen. Det metter mer enn man skulle tro, så pizza fikk vente til kvelden kom. Men greit å ha de klare til å hives i ovnen :)


Like greit å lage to store pizzaer med det samme er i gang, så har man mat dagen derpå også. Jeg er veldig praktisk anlagt sånn sett ;) Etter pizzaen på kvelden skulle vi egentlig spise iskake, men den gikk nok i "glemmeboka"...vi strengt tatt ikke behov for den kan du si. Så den sparte vi til i dag i stedet ;)

Må ta med et kosebilde med min kjære og to av våre firbeinte på tampen


Akkurat nå holder jeg på med det evigvarende prosjektet "HOBBYROM/KONTOR", hvor jeg endelig har fått inn en reol. Befriende å kunne sortere ting & tang inn i hyller! Dette går sakte men sikkert fremover.

Helga er omme, og jeg gleder meg til en ny uke

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...