4. juni 2011

Glad mann i hus


I dag har vi gjort noe som H har ønsket seg i flere år...kjøpt ny TV!

Fra før av har vi en Thomsom Scenium, ikke direkte ny av dage. Jeg har hele tiden sagt at den TV'en skulle få leve til den døde av seg selv, men nå har den begynt å bli temmelig utgått på dato, så fornuften (under noe påvirkning fra you know who) seiret til slutt. Og gjett om jeg har en lykkelig mann i heimen! :)

Se her, fant et bilde av den gamle kassen på nett...LITT stor kan du si, og ikke mindre enn 80 kg tung!


Men her under er altså det nye orakelet som står nede i esken sin og venter på å monteres opp på veggfestet sitt i morgen.

Sony 46" 3D LED-TV KDL-46EX724

Link til produktinfo HER for den som måtte ha interesse av det...men her har vi i hvert fall alt hjertet og hjernen måtte begjære av en TV spør du meg. 46" LED TV, 100 Hz, HD, 3D og internett. NICE!



Det jeg ser nesten like mye frem til er å få i hus en TV-benk som kan kamuflere alt tilbehøret som følger med en TV. Og så har jeg trumfa gjennom ei vegghylle på veggen ovenfor også ;) Forøvrig så har vi ganske mye møbler stående lagret etterhvert, så det spørs om vi må satse på et garasjesalg eller noe i den duren snart!

Da skal jeg ned og se ferdig landskampen sammen m kjæresten. Jeg spiller snill kone i kveld ;)

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...