17. juni 2011

Mere babyshopping ;)


Det er nemlig ikke så lett å la være, selv om jeg prøver å holde meg i skinnet så godt jeg kan...nå er det jo masse salg og greier, så litt blir det uansett! :)


Kjøpte denne lille, søte sommerkjolen til lilletroll, i tro på at det må bli litt sommervær en eller annen gang i løpet av juli/august. Og to par kjempegode, rosa angorasokker.


Og som dere ser så har jeg atter en gang kjøpt noe altfor tidlig, nemlig enda ett toalettsete (!), denne gang MED håndtak så hun har noe å holde fast i når den dagen kommer, laaaangt frem i tid ;) Da ble det lilla prikkesete i stedet fro Ole Brum og gjengen.


Og denne festdrakten syns jeg var så sprek og vågal at den må da passe midt i blinken til en reinhekla ramp!? nå er den i str 1 år, så den skal få henge lenge i skapet. Men alle mødre jeg kjenner sier til meg at tiden går så rasende fort, og ungene vokser som bare det før de aner ordet av det, så jeg tenkte hvorfor ikke? Dessuten var den så billig at den var nesten gratis, så da er det jo ikke noe å tenke på ;)


Ellers så er jeg selvsagt godt i gang med å samle inn babypakker. Overrasket over hvor mye bra som fins i dem, både klær, smukker, såper og kremer, kluter, liggeunderlag, bøker, bleier, og til og med noe til mor og far. Veldig bra! Snart kan vi jo tenke på å montere stellebordet også ;)

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...