16. juni 2011

Nu Skin - The difference demonstrated


Tenkte jeg skulle prøve å demonstrere en forskjell selv jeg da, bare for å være dundrende sikker på at jeg ikke snakker tull til folk. Så for tre dager siden, den 13.06., la jeg to tørkede aprikoser oppi hvert sitt glass. Over den ene helte jeg babyolje, og det andre glasset fylte jeg med Nu Skins Moisture Mist.


Nå har jeg skrevet dato og innhold på glassene, sånn at jeg ikke roter det til underveis. Sier dere bare at det ligger god kvalitet bak Nu Skins produkter. Da jeg tok bildene hadde aprikosene ligget i væsken kun en times tid, og man ser allerede tydelig forskjell på de to. Jeg skal selvfølgelig følge opp med nye bilder i nær fremtid, så får dere se forvandlingen.


Nu Skins Moisture Mist er en fuktighetsgivende spray for hud, hår og kropp. Veldig kjekk å ha med seg når en er ute og farter, og kan da ved hjelp av en spray enkelt kan tilføre fuktighet og friske opp huden ved behov. Dersom du ønsker å prøve dette eller andre produkter fra Nu Skin, så ta gjerne kontakt med meg først, slik at du kan handle til sterkt rabbaterte priser på nettsiden.

***
Det som kan være tankevekkende her er jo hvilken virkning babyoljen har på aprikosen...vi har jo svært stor tillit til de produktene vi bruker til daglig på barna våre. Så følg med og se senere hvordan dette utvikler seg. Spennende! :)


post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...