11. apr. 2012

Super bursdagsgave!

Min kjære har hatt litt for mye å stri med i det siste, forståelig nok, så bursdagen min ble ikke akkurat første pri i år...ikke fullt så forståelig fra mitt ståsted selvfølgelig ;)

Men nå har jeg fått endelig fått gave og nydelig kort, gode greier

Tenk at jeg er eier av en iPad2 WiFi :))

Forsto det som at han måtte vente ganske lenge før den kom på lager igjen i "min farge", og akkurat det må jeg jo bare sette stor pris på. Hvit, som iPhonen min.

Dette blir kjekt for'a mor, som syns det er litt kjedelig og uvant at pc'en har blitt flyttet ut på kontoret i stedet for å stå tilgjengelig i stua til alle tider!

Tuuusen takk for flotte gaven fra kjæresten og Lilletroll
Forsinkelsen er herved tilgitt!
Hilsen utrolig glad og kjempestolt meg :)

I kjelleren er det listing av soverom som står på programmet i dag, de holder på der nede nå. Og etterpå skal vi vaske ned rommene og begynne å flytte ned litt møbler, i hvert fall sengene i første omgang. Så når de store ungene kommer hjem i morra skal de få sove i sine nye soverom for første gang. Der er enda ikke koblet opp bokser for strømuttak og lys, og det mangler dører (!) - som ikke kommer før om et par uker enda. Men alt annet er klart, så med et par skjøteledninger, litt spiker og noen ulltepper kan man utrette mye bra ;) Håper virkelig ungene vil like de nye rommene sine etter hvert som de blir helt ferdige. jeg tror uansett de vil sette stor pris på å få muligheten til å trekke seg tilbake, i stedet for at alle sammen skal bo oppå hverandre her oppe enda lenger.

Og vi voksne setter stor pris på at vi slipper å innta sovesofaen på stua flere netter ;) I tillegg ser vi i tillegg virkelig frem til at Lilletroll kan få eget rom, og mulighet til å sove i sin egen seng.
Det skal bli fint :)

Mannen har lagt ferdig gulv i gangen, så da kan jeg snart begynne å behandle trappen for å få den klar til montering. Videre venter kjellerstuen på møblering, og vi må få fliselagt badet nede. Details ;)

Benytter samtidig anledningen til å ønske Brit Eva (Beva's Interiørgleder) velkommen som følger av bloggen min. Har vært inne og tatt en rask sneaky-peak på hennes blogg nå, og der inne var det koselig - ta en titt!

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...