28. juni 2012

Fine jenta vår

Da er jeg ferdig med prosjektet jeg startet på i jula (!)


Jeg er ikke så veldig flink til å ferdigstille prosjektene mine, uansett hva det dreier seg om egentlig, så nå klapper jeg meg selv på skuldra ;)

Men det verste med strikking av plagg med mange forskjellige farger i mønsteret, er at du sitter igjen med hundrevis av løse tråder som må sys inn etter du er ferdig med strikkinga. Argh, det er så kjedelig!


Her stiller Lilletrollet som smilende modell. Dette var før jeg fikk festet klaffene på lua, men dere skjønner kanskje det var på høy tid at dette dette ble strikket ferdig. Som jeg har sagt en del ganger tidligere, hun vokser alt for fort! :|

Og selvfølgelig, i samme pose som dette prosjektet fant jeg en del ferdigstrikka babysokker (ikke mindre enn 3 par), med LØSE tråder, hvor det også må legges en siste hånd på verket ;)

- Anja -

Location:Hjemme <3

2 kommentarer:

Helena sa...

Det strikke prosjektet ble veldig fint :)
Håper det passer lenge!
Eirik hilser :)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Tusen takk Helena :) Ja, det er lov å håpe...hehe.
Du må hilse så mye tilbake!
- Anja -

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...