20. jan. 2011

Egenpleie


Viktig å ta seg tid til det også innimellom, men det blir bare så altfor sjeldent. Men i går gjorde jeg faktisk som jeg sa, og tok meg tid til litt egenpleie. Og det var godt!

En liten tur innom solarium, en lang og varm dusj, etterfulgt av en god dose bodybutter og ansiktsmaske.

"epoch baobab body butter"

"epoch Glacial Marine Mud" 


Og meg med gjørme i trynet :))


Følte meg nesten som et nytt menneske etterpå jeg! :)

Nå skal jeg sette igang og forberede presentasjon og
produktmappe til søndag.

Og i ettermiddag skal jeg på valpesosialisering og ringtrening med hundene i kulden. Blir sikkert bra!


post signature

2 kommentarer:

Alanna sa...

Epoch Glacial Marine Mud <3

UMA sa...

Uppáhalds maskinn minn :) Elska hann. Kveðja Rebekka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...