20. jan. 2011

Ny skjenk


Vi fant, vi fant! Det ble ikke noe ekstragavant og dyrt innkjøp, men her i huset ser vi på møbler som tilnærmet forbruksvarer. Men unger og dyr i hus så er det ingen vits i å blakke seg på flotte møbler, for det kommer til å bli merket av omgivelsene uansett...
...so it's out of my hands ;)

Så vi har vært på Jysk og kjøpt oss kommode, med både skuffer og skap. Dette blir veldig bra, det er jeg sikker på...and I give you:

- ANNIKA SKJENK -

Den skal stå i spisestuen, og kommer faktisk til å passe perfekt inn i forhold til vårt Liatorp skrivebord fra IKEA som står i samme rom. Og i forhold til vitrineskapet somstår i stuen ved siden av :) Nå ser ikke vårt skap slik ut som på dette bildet akkurat, men dere finner bilder av det i dette innlegget. Jeg kommer nok til å legge ut et bilde etter skjenken er på plass også, og hvis jeg er ekstra heldig blir den montert i helgen mens jeg er bortreist. Gleder meg til å få orden i kaoset!


Når det gjelder ny vaskemaskin til leiligheten nede, så fant vi det også. En billig sak fra Samsung til nesten 1.800 kroner bare, som er perfekt til sitt bruk der nede, med kun én mann boende - og sikkert aldri mer enn én med klesvask maskin per uke. Kjøpte den på Lefdal, men de hadde faktisk over en mnd leveringstid (!). Så jeg tenker at jeg kanskje skal høre om Expert (med samme tilbud) har den på lager, og heller kjøpe den der i stedet. Får bare håpe de ikke gjør seg vanskelige på Lefdal da, så man kan heve kjøpet i tilfelle ;) Uansett, billig vaskemaskin ble det i hvert fall!


Nå har jeg satt gale hunder med ADHD på time out hver for seg, og skal ta meg litt tid til egenpleie i fred og ro, så lenge det varer. Gleder meg til å reise i morgen, blir godt å komme seg ut av huset noen dager. Veldig spent på om det går fint å bruke buret jeg har til transport av Diva. Har brukt det før, men detvar for toår siden, med SAS. I morgen flyr jeg med Norwegian, og erfaringsmessig er de litt vanskeligere å ha med å gjøre. Får bare håpe det går bra, alternativt må jeg bare ha henne i jakken...hvis ikke de protesterer på det også da ;)

Regner med det er flere enn jeg som ser frem til helgen?


post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...