3. mai 2010

Nytt interiør i stuene :)


Endelig har jeg somlet meg til å ta bilder av de nye anskaffelsene som jeg lovet.

Her ser dere pulten. Jeg elsker den, passer perfekt inn i huset vårt!

Litt pynt må man ha, selv om det er en arbeidskrok.

Og så til det nydelige vitrineskapet, som også sklir rett inn her hjemme hos oss :) Se også den store, flotte, nye lenestolen i forgrunnen her. Senere en gang, når vi får råd, skal vi investere i ny sofa i samme utførelse. Gleder meg!

Litt annen vinkel, med peisen i bakgrunnen... En annen dag skal dere få ta en kikk inni skapet også.

Og friske roser i vinduskarmen :))

Da skal jeg hive meg rundt og fikse & ordne til besøk, første pers (mamma) kommer jo allerede i morgen! Gleder meg masse til å se henne igjen. Håper bare været holder seg resten av uka, det er knall med blå himmel og sol :)

God mandag!

7 kommentarer:

Karoline sa...

Fy flate så godt de nye møblene passet inne:-) Det ble UTROLIG fint vennen:-) Gratla!

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Tusen takk snuppa :))) Jeg er veldig fornøyd med valgene jeg tok!

atinybitofheaven sa...

oi- så utrolig fint du har det.. ELSKER peisen og .. ja alt egentlig!!

Har dere bygget selv?? Utrolig kult at det ikke ser typisk norsk ut:)

ha en flott mandagskveld:) klemmer

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Tusen takk for det! Vi har ikke bygget selv, men pusser opp et gammelt hus fra 1920. Vi så mulighetene da vi kjøpte, og utgangspunktet var ganske bra, men det har vært nok å ta tak i...og mere gjenstår. Og da er det ekstra gøy med kjekke tilbakemeldinger :))

hviit sa...

Så fint du har det.. nå må jeg få startet på dagen , men jeg kommer tilbake, skal kose meg med bloggen din når jeg får litt bedre tid.

Klem hviit

Unknown sa...

Nydelige bilder og ett flott bidrag!♥
Flott blogg .)
Ønsker deg all lykke til og ha en flott dag :)
Klem Anki

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Bare kjekt om jeg hører mer fra dere senere, gleder meg til det. Ha en riktig god torsdag! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...