4. mai 2010

Jepp, nå er det vår...


Det er så strålende vær i Haugesund om dagen at jeg kjenner kropp og sjel bobler over av energi og glede! Må si at det er ingen varme å skryte av, bare 7 grader i skyggen per nå, og det er veldig kald vind. MEN det er blå himmel og sol, og veldig varmt og godt i solveggen :) Problemet mitt i dag er at jeg må være inne og vaske & rydde til vi får storbesøk! Derfor har jeg knipset et par bilder av uteplassen vår på forsiden av huset, så kan dere prøve å se for dere hvor koselig det SKAL bli etter vi har laget nye bed og fått på plass litt blomster rundt omkring. Vi har endelig fått frem utemøblene, som forøvrig må oljes, men det blir kos med en gang de kommer ut av garasjen på våren. Når det gjelder muren rundt bedene og grillen så har vi store planer om å pusse det og kanskje male alt; hva tenker dere om det? Leka er ikke så fint akkurat, så det skal vi fikse, men murpuss eller maling er jeg litt usikker på...


Og her ser dere det skjønne lille huset "dukke-huset" oppe i fengselsbakken, hvor jeg til og med har satt opp et stakittgjerde så Buddy ikke skal stikke av ;) Gjerdet skal males, og trappene skal beises lys grå...samme farge som jeg har tenkt å bruke på terrassen. Det blir veldig koselig der ute når blomstene kommer. Nå tenker jeg å legge duk og bark over bedene for å slippe ugress, og jeg har ikke eksepsjonelt grønne fingre akkurat, så jeg tar gladelig imot gode tips når det gjelder det!

Jeg har troen på at dette må bli bra til slutt, vi har bare så mye på tapeten til en hver tid at det er vanskelig å få gjort alt jeg drømmer om. Haukur ønsker seg forresten en AV/PÅ-KNAPP til hjernen min i bursdagsgave! Hehehe ;) Skal nok få knipset mer bilder rundt huset etterhvert som ting skjer.

I mellomtiden får jeg heller ta meg kose-pauser i solen mellom vaskebøttene ;)

( Mens Buddy maser hull i hodet på meg fordi det er løpetid om dagen...jeg blir GAL! :/ )

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...