19. mai 2010

36-års dagen til H


Det ble tatt en del minneverdige bilder på dagen til min kjære :) Han feiret jo med familien den 7. mai, på bursdagen sin, og med venner fredagen etter. Fikk to kvelder han, luringen! Jeg kan ikke dele alle bildene med dere, men jeg har plukket ut noen...

Ungene pyntet litt ute. Ble fint! *Se linselusa Fluffy ;)


Kjekt med alle samlet til grilling og kos i solen. *Legg merke til lille "Boffen" som står og smugkikker ut gjennom porten på alle evt skumlinger som måtte prøve seg å passere huset vårt ;)


Det var ikke de store temperaturene enda den 7. mai, men vi ble faktisk sittende ute hele kvelden og natten. Tente opp i utepeisen og kledde på oss litt varmere tøy, så ble det bra :)


Så var vi kommet til fredag den 14. og vennefest. Christian og Jacob likte seg godt oppe i fengselsbakken, de påsto det var høyfjellssol der oppe! (Men var det bare et skalkeskjul for å få tørket ei bukse mon tro??)


Alle mann alle samlet, vi har fått i oss grillmaten, og er ved godt mot :) Let the show begin! (Av naturlige årsaker så er dette det siste bildet jeg legger ut fra den kvelden, mens vi fremdeles ser sånn noenlunde ok ut. Men det ble en veldig kjekk kveld!) Kakene har jeg lagt ut info på tidligere, var ikke store greiene, men slengte med en oppskrift på gulrotkake, som er veldig enkel og god.


Jeg er veldig glad i familien vår, vennene våre, dyrene våre og huset vårt :)

Og så gleder jeg meg til neste innlegg som mest sannsynlig skal handle om den lange bilturen jeg og bror tok i dag, og det spennende som vi fant i andre enden :)))

PS: Sjekk ut giveawayen hos HverdagsLYKKE. Ta gjerne en titt på bloggen hennes forøvrig også, veldig inspirerende!

 

1 kommentar:

Henriette sa...

Kjempekoselig kveld hos dere på fredag! Og et skikkelig koselig bilde av Christian og Jacob ved lekehytta :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...