18. mai 2010

Spenning i heimen!


Da er 17. mai over and done with for i år. Jeg var strålende fornøyd med dagen. Vi var nede i byen en tur og så på barnetoget, så dro vi hjem. Var noe skeptisk til været fra morgenen av, det så ikke så veldig lovende ut, men ble bare bedre og bedre utover morgenen og formiddagen. Guttene kom hit for å spise med oss, vi grilla, tok noen bilder, H spilte fotball med dem på plenen, vi kosa oss med is, og sola steika hele dagen!! Jeg ble til og med solbrent i går, OG måtte på med bikinien - så varmt var det her ute i kroken min. I LIKE :)))

Skulle egentlig legge ut et stooort innlegg i dag hadde jeg tenkt, men det får jeg ikke tid til. For nå skal jeg og bror kjøre oss en lang tur for å se på noe...som dere ikke får vite før i morra! ;) Men det gledes stort, og spenningen er til å ta og føle på.

Ha en finfin tirsdag folkens!

3 kommentarer:

Helen sa...

å så spennende det hørtes ut...lykke til :)

Karoline sa...

Oj oj oj så spennende:-) gleder meg til å se/høre hva det er:-)

Lina sa...

Jøsses, nå ble jeg nysgjerrig. Venter i spenning! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...