6. mai 2010

Inni det nye skapet mitt finnes...


Hei på dere!

Det er atter en nydelig dag i haugesund by, gradestokken viser i skrivende stund 11 grader i skyggen og solen krangler seg frem mellom lette skylag. Det er meldt skyfritt, stor sol, og 15 grader i morra, så dette lover godt for grilling og kos på bursdagen til min kjære :)

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av innholdet i vitrineskapet mitt.

Dette porselens-serviset er visstnok etter keiser Tito har jeg blitt fortalt. Om det er riktig eller ei skal jeg ikke spekulere nærmere i, men det gjør det litt ekstra spennende i mine øyne ;) Og det er jo bare lekkert!




Den nydelige koppen til venstre her fikk jeg av min oldemor da jeg var lita jente. Den lille til høyre har jeg også hatt siden jeg var liten - men jeg er usikker på hvor den kom ifra.


Dette flotte skjellet m/smørkniven fikk jeg av min bestemor til jul, sukkerskålen til høyre bragte Haukur inn i forholdet, og skjeen i skålen fikk jeg i konformasjonsgave av mine faddere :)


Og sist, men ikke minst, to søte små keramikk-barn som jeg også har hatt siden jeg var lita jente. Jeg blir glad av å se på dem! Utrolig at jeg ikke har knust noe av dette i løpet av oppveksten!! ;)


Med ønske om en riktig så flott torsdags ettermiddag til dere alle!

2 kommentarer:

Henriette sa...

KOs dere med bursdagsfeiring! Jeg ble plutselig litt usikker om festen dere inviterte til var i morgen, men etter å ha lest gjennom innlegget ditt en gang til innså jeg at dere kaskje skal ha familiefeiring i morgen, og den utvidede familien neste helg? ;)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Riktig, familiefeiring i morgen og resten av familien neste helg :)) Håper på fantastisk vær i morgen, OG neste fredag! Gleder oss max.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...