13. mai 2010

Elskverdig ny stol!


Den nye STORE lenestolen jeg kjøpte har vært en stor suksess blant alle i familien. Ungene slåss om den, Ståles rygg liker den godt, den er så stor at man nesten (!) kan sitte to i den samtidig, og den er veldig behagelig. Men noe jeg ikke hadde ventet var at den lille tøffingen vår skulle legge sin elsk på stolen. Han parkerer oppå rygglenet hver bidige natt, hvor han har full oversikt over stuedør og ytterdør, og gløtter søvnig opp på oss når vi står opp om morgenen. SØTINGEN! ;)




Nå skal jeg ned i kjelleren og gjøre min plikt, jeg skal fuge alle sprekker i kriker & kroker så leiligheten blir tett og "innsekt-sikker". Skal få tatt litt nye bilder så dere får se at det skjer ting, om enn sakte ;) De siste detaljene tar gjerne lang tid, og spesielt lang tid når alt må
skje etter arbeidstid for Haukur sin del.

Men det blir, så vi tar sikte på utleie fra juni av!

Ha en god dag!


1 kommentar:

Karoline sa...

Åååå skulle kjøpt meg sånn stol jeg også. Ser helt fantastisk ut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...