23. mai 2010

17 mai bilder


Jeg henger en del på slep med bilder her ser jeg, men har likevel lyst til å vise dere noen bilder fra 17 mai. Vi måtte nemlig ta noen litt skikkelige bilder mens alle var samlet, for besteforeldrene til H på farssiden har nemlig dobbel 80-års feiring i sommer. Og da ønsket tanten hans å få tilsendt noen bilder i den anledning. Jeg regner med de skal lage et familiealbum til dem, og det er jo kjempekoselig!

Så da måtte alle mann pent stille opp og vise seg fra sin beste side. Det er ikke nødvendigvis enkelt å få alle til å smile samtidig på ett bilde, alltid noen som må gjøre en grimase, men her er de vi fant ut ble best - av et større antall vel og merke ;)

Páll Þór, Ágústa María & Gunnar Már

Meg, Haukur & Buddy

Nå skal jeg ned i kjelleren og prøve å hjelpe til så godt jeg kan uten å være for mye i veien ;) Vet jeg skal male dekkplatene til kjøkkenet, og skal se om jeg kan får tatt et strøk på vinduene i samme slengen, før min kjære H jager meg opp igjen! På tide jeg legger ut litt bilder fra kjelleren igjen også nå tror jeg, lenge siden sist. Haukur har malt som en helt i helga, samt at kjøkken- og baderomsinnredning straks er ferdig montert, så nå begynner det å bli skikkelig bra!

Until next time :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...