25. mai 2010

Murmaling...


I dag har vi fått kjøpt inn alt av lister, fóringer, maling, pensler, blandebatteri, spiker og lamper som manglet til leiligheten. Dvs at det nærmer seg raskt finito finale :))) I dette øyeblikk holder H på og legger ferdig gulvet i soverommet, da har han bare gangen igjen etterpå. Og Ståle holder på og gjør seg ferdig med listing i gulv og tak i alle rom (bortsett fra gangen selvfølgelig). Heldigvis har denne dagen gått lettere for seg enn de hadde regnet med, det er da enda godt til en forandring. I morgen tidlig kommer rørleggeren og tar siste finish, og elektrikeren skal gjøre seg ferdig i morgen eller torsdag med koblingen. Selv har jeg brukt deler av dagen i dag til MURMALING. Og det var faktisk lettere enn jeg hadde trodd med selve malingen, men jeg (med mine bein) hadde noe større problemer med arbeidsstillingen enkelte steder! ;)

Jeg malte pipemuren i gangen i dag. Her hadde jeg malt nesten alt, bortsett fra den gamle feieluka. Vises dårlig på bildet, men det var ikke så veldig fin farge fra før kan du si, kombinert med sprukket og
misfarget mur.


Her derimot, ser dere den nymalt og "feiende flott" :)


Og så fikk jeg gjort meg ferdig med ett av de fem vinduene. Må fullføre den jobben i morra :)


Veldig bra stil Anja! ;)

Med ønske om en fortsatt fin tirsdagskveld!


2 kommentarer:

Helen sa...

Hvitt er fint, det blir nok kjempebra når dere er ferdig. Håper du viser oss videre :)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Det skal jeg gjøre Helen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...