31. mai 2010

I'm back


Har vært noe fraværende, for vi har hatt ei ganske tøff uke på mange måter. Men nå er jeg tilbake, og det med en skikkelig wake-up-call på morraskvisten! Måtte bli med H og hente bilen som sto nede på Hydro, siden han hadde med seg lånebil før helga, og jeg trenger å handle inn en del maling og sånt til kjelleren i dag. Så da måtte jeg stå opp TIDLIG...altfor tidlig : | Jeg er ingen utpreget morgenfugl, det skal sies med sikkerhet, så han fikk ikke noen smil på turen bort dit, og han ble ikke akkurat mer populær da jeg måtte gå ut i kulden for å hente et "kjørekort" i den teite luka deres heller. Men vel gjennom porten, og opp på parkeringsplassen hvor bilen sto, så sier H at jeg kan kjøre bilen gjennom vaskeanlegget de har på veien ut. Jeg sa selvfølgelig NEI, så godt humør som jeg var i. Men da jeg hadde bipa meg ut av sikkerhetsporten igjen gikk det en strøm av godhet og fornuft gjennom meg, og jeg bestemte meg likevel for å vaske alt industristøvet av bilen mens jeg enda var der. Sjekket omhyggelig at alle vinduer var rullet opp, og kjørte rolig inn i maskinen skylleanlegget mens jeg lyttet til morgenradio. SKAL LOVE DERE JEG VÅKNET!!! Min kjære (som ikke sto høyt i kurs akkurat da) hadde nemlig latt bilen stå parkert der nede hele helgen med åpen takluke! Og jeg fikk heller ikke stengt den før jeg var ferdig, siden H har greid å knekke håndtaket på et eller annet tidspunkt, så det er vanskelig å gjøre med bilen i fart. Guri malla for en dårlig start på dagen, og H er veldig glad for at han ikke satt ved siden av meg i bilen i det øyeblikket jeg var ferdig med den bilvasken som HAN ba meg ta... GRRR!

Morgenstund har gull i mund...er bare tull i grunn!

Tror Sinnataggen hadde en dårlig start på dagen også ;)

Endelig kommet meg ut på hovedveien igjen så strømmet Timbuktu med: "Jo det årnar sig, det gjør det alltid, det løser sig....det kommer fixa sig tilslut!" Da måtte jeg bare smile, enten jeg ville eller ei ;)

Må en tur ut og skaffe mer murmaling og tresparkel mm i dag, slik at vi får malt ferdig vinduene og rundt peisen + ferdigstilt de siste detaljene. SÅ skal det vaskes litt i den berømte leiligheten, slik at mannfolka kan flytte ned møblene i kveld. Helt utrolig at vi endelig er der! Da kan jeg knipse noen bilder :))

Nå skal jeg få i meg litt frokost, og kanskje en kaffe?!


1 kommentar:

Lina sa...

Hahaha!!! En klassiker Anja!!!! :D

Jeg venter alltid på at en sprut skal lirke seg inn et eller annet sted når jeg vasker bilen min, men det har så langt ikke skjedd...heldigvis! Jeg er nok helle rikk eden som liker en kalddusj så tidlig på morningen... hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...