30. mai 2011

Dagens tips


Har du for lite plass til oppbevaring av ting og tang i dusjen, så heng det opp på veggen! Jeg er veldig stor fan av Clas Olson sin serie VacLoc, hvor du finner en hel rekke produkter med vakumfeste - og ingen boring er nødvendig. Du bare fester sugekoppen, vrir ytterlokket, og du har en meget sterk opphenging. NB: for rene, slette, glatte og harde flater.

Du finner VacLoc produktene på denne siden.


Har du lite hylleplass er det fullt mulig å benytte seg av kurver til oppbevaring. Kan også bli veldig dekorativt om man gjør litt mer utav det enn jeg har gjort ;)


Til sist må jeg vise dere noe herlig. Vi fikk besøk av en del venner for et par uker tilbake, og minstejenta deres hadde "scrappet" et flott bilde til Diva som hun skulle henge opp i buret sitt ♥ Klok av skade så vet jeg at denne flotte gaven kjapt hadde endt opp i magen til Diva om jeg skulle gjort det, så det er nå hengt opp på veggen over buret i stedet for. Helt nydelig!


Da må jeg samtidig fortelle at lille Divaen vår har gjort det kjempebra på valpeskue i helga, i regi av Haugesund og Omegn Hundeklubb. Hun ble Best I Rase, Best I Gruppa, og 2. Best I Show. Helt utrolig bra! Og hun vant store, flotte pokaler og sløyfer, masse hundefór, samt ei stor eske med hundesnacks :) Tusen takk til oppdretteren, Marion Gryde, som kunne stille henne for meg mens jeg var i Bergen på kurs.

Skal nok vise dere bilde av lille Diva med alle premiene sine etterhvert :D


post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...