26. mai 2011

Søte, små på tur


Her ser dere starten på den nye, "vedlikeholdsfrie", utearealet vårt :)

Er de ikke nydelige???
Jeg greide ikke å dy meg, måtte bare ha de...


Ut på tur, aldri sur. Sikker på at det blir superbra der ute med tiden, men vi har god tid!

***

As we speak er jeg i Bergen på Thon Hotell Bryggen. Skal på konferanse om vannlatingsproblematikk via MS-foreningen i morgen formiddag, før vi utpå ettermiddagen suser videre til Scandic Bergen Airport hvor vi skal tilbringe resten av helgen med kursing i styrevirksomhet. Vi har en lang helg i vente, men sikker på det blir kjekt og veldig lærerikt.


Når jeg først er inne på aktiviteter via MS-foreningen, så hadde vi nytt kafétreff for unge med MS i går. Vi koste oss ute i solen så lenge det var mulig (ikke veldig varmt), og jeg kan med glede annonsere at det kom 2 nye fjes for å slå av en prat. Tusen takk til dere alle for en trivelig stund!

Og dersom noen ønsker å vite mer om disse kafétreffene, eller vil ha e-post med beskjed om hvor og når ting skjer, så send meg en mail da vel. Det er ganske godt å kunne prate og le med andre som forstår seg på din situasjon ;)

Ha ei riktig fin helg alle!

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...