6. juli 2011

Stæsj!


Når oppgjøret med staten går riktig vei, så bør man unne seg litt ekstra for pengene man får igjen på skatten syns vi...og det har vi gjort :)

En sånn fiffig sak står på kjøkkenbenken nå, en
NESPRESSO ESSENZA C91


Jeg måtte selvfølgelig etterbestille en melkesteamer til
kosekaffen min,
NESPRESSO AEROCCINO +

Håper den kommer kjapt, gleder meg! :)


Så er det veldig greit at Nespresso har 16 ulike kaffekapsler/-blandinger å velge mellom, altså noe for enhver smak skulle en tro. Vi har bestilt Rosabaya, Vivalto Lungo, Finezzo Lungo og Decaffeinato Lungo; så får jeg bare håpe det er gode valg. Dette blir kos for oss ja! :)


Ellers så er jeg så heldig å ha en mann som svinger seg med støvsugeren til daglig uten å mukke, mens selv er jeg ikke spesielt begeistret for støvsuging, så det er jo midt i blinken! ;) Derfor investerte vi nå i en sånn hendig, ergonomisk, superstøvsuger, med en tilhørende ministøvsuger hengende på skaftet:
ELECTROLUX ERGORAPIDO



H fikk ønske seg type støvsuger, og dermed bestemte selvfølgelig jeg at da ble fargevalget mitt ansvar, så den ble lilla ;) Dere kan tro han svinger seg lett rundt med denne innen umiddelbar rekkevidde!


I dag har jeg vært på ukentlig kontroll av lilletroll i magen, hos en turnuslege som tok seg veeeeldig god tid vel og merke! Jeg var visst et interessant tilfelle, både høygravid & med MS liksom ;) Men ganske greit at noen leger faktisk tar seg tid til pasientene også da, ikke dagligdags det akkurat. Og syns det er helt topp at turnuslegene tar oppgaven på alvor, det var jo tross alt en turnuslege som førte til at jeg ble diagnostisert for et par år siden. Hun følte seg usikker på hva som kunne være galt, og tok derfor kontakt med sykehuset for rådføring. SUPERT! Kan forøvrig melde at alt ser ut til å være fint med hun i magen

Etterpå bars det til fysioterapi...gjorde godt for en sliten og smertefull kropp det! :))

Jeg er så forferdelig i rastløs, utålmodig som få, og føler jeg bare går og suller rundt og venter på at noe skal skje snart!

post signature

1 kommentar:

Kristin sa...

Så bra med leger som gjør jobben sin! Det burde jo alle gjøre!
Ikke lenge igjen nå, så lykke til med innspurten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...