11. des. 2011

Kjekt når ting går etter planen

 Oppe  på Varden greier jeg nesten ikke å henge med på notene. Masse flinke folk er innom, og et skjer ting hver eneste dag. Selvfølgelig er det gøy å følge med på utviklingen, og spesielt gøy når fremdriften går etter planen. Kan ikke si jeg gleder meg til sluttregninga, men resultatet kommer uansett til å være verdt det!


Oppdatert bilde av fronten

 

Her ser dere at oppsiden av huset også er helt ferdig.


Det første synet som møtte meg da jeg åpnet ytterdøra i dag var nylagte fliser i yttergangen.


Jeg kunne med glede konstantere at de i tillegg var i gang med å fliselegge badet i toppetg. :)


Etterpå tok jeg en tur ned i underetasjen, hvor jeg gikk på nystøpte gulv (i går) fra A-Å. Helt utrolig for en berusende følelse det gav meg å gå på disse gulvene! Hehe.



Sånn ca en sånn ovn vil jeg ha oppe, bare i grå utførelse. Gode venner av meg har en lignende, den varmer utrolig bra, og det er så koselig med disse glassene som gjør at du ser flammene uansett hvilken vinkel du ser den fra. Dette må da bli bra!

Det nærmer seg juleferie med stormskritt, og jeg krysser bare fingrene for at julekortene og gavene vi bestilte skal komme tidsnok til at vi får sendt det til respektive mottakere før vi drar :/ Vi har begynt å motta julekort og julegaver i posten, og det er så koselig! Hjelper godt på i mangel av julestemning i heimen ;)

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...