3. des. 2011

Tid for engler

Vi har jo nettopp solgt huset vårt, og skal flytte inn i det nye huset i løpet av januar (i følge planen). Siden det nye huset enda ikke er ferdig så står ting "litt" på hodet her kan du si. Og med juleferie og reise til familien rett rundt hjørnet, så står ikke pynting til jul øverst på prioriteringslista. DESSVERRE. Kjenner jeg begynner å savne julepynten nå, og tror jeg må ta noen grep...


Denne nydelige engelen fra j-line vant vi på julebord med MS-foreningen på torsdag, så den gir jo litt julestemning. Men den må nok få litt back-up fra flere element snart. Adventsstaken er på plass i vinduskarmen da. Men må frem med adventsstjerner i vinduene!!!


Her har vi to "tilsynelatende" engler, men med masse skitt på vingene! ;) Like glad i rakkerne uansett hvor rampete de kan være...


Og så har vi den sanne engelen i huset da, Lilletroll. Blitt så stor! Spiser grøt til kvelds og gode greier...det stod 8150 g på vekta sist mandag, og hun blir 5 mnd om ei ukes tid ;) Hun var så herlig der hun hadde sovna i bilstolen med lua på snei her om dagen at jeg måtte forevige øyeblikket. Kjenner hjertet mitt vokser seg større for hver dag som går, og det finnes ingen grenser for hvor glad jeg kan bli i dette lille vesenet.

Lilletroll er ikke helt i form i dag, litt slapp i fisken.
Håper det bare er noe forbigående

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...