20. apr. 2012

MS-konferanse

Prøvde å lage et innlegg i går med Blogger-appen, det gikk forsåvidt helt greit, men den gir lite rom for redigering kan du si. Så nå har jeg skaffet meg BloggPress i håp om at det er et bedre alternativ, noe jeg har god tro på. Og når det gjelder healeren så prøvde jeg å redigere bloggen litt i går, men det gikk ganske skeis med bare en iPad til hjelp, så jeg får fikse den over helga ;)

Denne helga tilbringes i Stavanger. I går var det MS-konferanse med tema Behandling, hvor vi fikk høre mye interessant i forhold til symptomer, medisiner og trening. Tror det var rundt 45 påmeldte, blanding av fagpersonell og folk som selv har diagnosen. Veldig bra!

Vi bor på Hotell Clarion, og her må jeg virkelig skryte av fantastisk bra hotell som det svært lite å utsette på. Profesjonelle folk, god oppfølging, flotte lokaler, og VELDIG god mat :))

I dag har vi hatt styrekurs for medlemmer i lokallagene i region vest, med fokus på videreutvikling av lokalforeningene, rekruttering og inntjening av midler. Høyaktuelt tema for fremtiden!

Nå har jeg meg en pause på hotellrommet før det er opp og sprett igjen snart, og av gårde til middag. I går kveld hadde vi middag her på hotellet, mens i kveld tar vi turen til Egon hvor vi har forhåndsbestilt mat. Personlig er jeg ganske skeptisk til hele konseptet Egon tilbyr, men en kan bare håpe at de tar hensyn til at mange i foreningen trenger litt hjelp i forhold til servering. Uansett er jeg sikker på at vi får en kjempekjekt atter en gang, noe annet er ikke mulig sammen med denne gjengen.

Og nå kan jeg konstatere at denne appen fungerer helt supert, og legge meg en halvtime på lading før kvelden, i den store og gode senga på det store og flotte hotellrommet ;) I morgen er det litt mer styrekurs etterfulgt av årsmøte i regionen som venter, og så skal jeg hjem til min kjære og Lilletroll. Kjenner det skal bli godt å finne sofaen hjemme i morgen kveld, men frem til da er det mer kos, lærdom og inspirasjon i vente her i Stavanger.

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...