5. apr. 2012

Vinduskarmer - OK

Nytt vindu er montert på badet i kjelleren, og siste lag med sparkel er lagt i takene og på gangen i dag. Det skal pusses og males på mandag :)


Det er listet rundt vinduene.
Som dere ser så har vi valgt å lage ei "hylle" langs veggen på soverommene. Dette på grunn av at muren hadde en slik kant som fulgte denne veggen hele veien, så vi valgte å utnytte den til det beste i stedet for å miste for mye plass, noe vi ville gjort ved å lage en rett vegg. Planen er å henge opp flere åpne hyller over denne, slik at veggen kan utnyttes max.


Det blir lyst og fint i kjellerstuen :)
Så herlig å se at ting begynner å ta form!


Tilfeldigvis fant min kjære ut at vi har isofix i bilen likevel, etter at vi hadde kjøpt ny bilstol til Lilletroll ;) Men det var heldigvis ingen problem å bytte det inn i et annet. Og vi hadde så flaks at det var 15% på de øvrige BeSafe-stolene hos Bil Xtra. Dermed slapp vi unna med litt over 3800 kroner for denne bilstolen, som er en tusenlapp spart i forhold til prisene på Barnas Hus :)


Ellers så gleder vi oss over at kontoret ble ferdig malt i går, og at vi i dag har flyttet PC, kontorpult og hyller inn dit. Det er så godt å se antallet av møbler som er lagret i stuene minke!

Jeg tenker at nå skal jeg krype ned i sofaen under et varmt pledd med et glass iskald pepsi max, og kose meg med en film sammen med min kjære.

Undertegnede er fremdeles temmelig sliten etter byturen i går kveld ;)

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...