11. mai 2012

Hjemme igjen!

Det var helt topp med noen dager i sol og varme sammen med en fantastisk god gjeng! Vi var 19 unge med MS fra region vest som fikk nyte et skikkelig bra 3-dagers intensivprogram i Albir, med avreise lørdag ettermiddag og hjemreise onsdag formiddag. (Ja, jeg regnes fremdeles som ung! ;) De fleste hadde aldri møtt hverandre før, men bare etter en dag merket jeg veldig godt samhold i gruppa, noe som var herlig å se. Jeg er takknemlig for at jeg har fått muligheten til å bli kjent ned så mange spesielle, gode og sterke mennesker.

Legger ved et bilde tatt den første dagen på oppholdet, fra seilbåten vi fikk ta en fin tur med. Bare kos på turen, med godt selskap, fine severdigheter, bra og variert program, flott hotell og god mat. Takk til Fysiakos reiser for bra opplegg og god oppfølging.



Kom hjem sent onsdag kveld, ganske slips i hele kroppen, men sitter igjen med mange gode minner og pågangsmot til å jobbe videre med samhold og happeninger blant de unge i regionen. Takk for turen folkens!



Vel hjemme har fliseleggeren gjort seg ferdig ned bad/vaskerom nede, herlig! I dag har vi hatt rørlegger innom, så nå er alt klart slik at vi kan sette opp baderomsinredningen :)



Og i kjellerstuen har han fått stein på pipen, det ble fint. Vi har ikke kjøpt inn noen ovn å sette inn enda, men nå er det i hvert fall klargjort til det dersom vi skulle finne på det en dag. Greit med litt avbrekk i de hvite panelveggene også ;)

Videre så jobber fliseleggeren fremdeles med dusjhjørnet oppe i andre etg., som for øvrig ble ubrukelig nok en gang (!), så nå må han fikse dette dusjhjørnet nok en gang da...som for vår del er et fjerde forsøk totalt sett!!!



Lilletroll har blitt SÅ flink mens mora var på tur, hun sitter eller krabber, kommer seg fint frem dit hun vil. Sjarmtrollet vårt har fått hele 5 tenner nå, og jeg syns dette går litt for fort etter min smak. Men jeg får vel bare prøve å henge med i svingene! Spent på om vi får beskjed om barnehageplass snart, håper inderlig det for hennes skyld.

- Anja -

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...